جملات زیبا برای پیشواز ماه محرم

متن قشنگ پیشواز ماه محرم

متن برای پیشواز ماه محرم

 

از داغ حسین اشک نم نم داریم ، در خانه سینه تا ابد غم داریم ، پیراهن و شال مشکی آماده کنید ، چند روز دگر تا به محرم داریم..!

اس ام اس پیشواز محرم

میان دل ز عشقت لاله باغیست ، بحمدالله که قلبم مست ساقیست ، بساط گریه را آماده سازید ، که 3 شب تا محرم وقت باقیست..!

پیامک پیشواز ماه محرم

محرم آمد .. دلم مست و لبم مست و سرم مست ، بخون ای دل که صبرم رفته از دست ، بخون ای دل محرم اومد از راه ، بخون هاجر تو با عباس بی دست..!

اس ام اس پیشواز محرم

ما زین جهان از پی دلدار میرویم ، به شوق دیدار حیدر کرار میرویم ، درب بهشت گر نگشایند به روی ما ، ما بچه ی مسعودیه ایم از روی دیوار میرویم..!

سخنان پیشواز محرم

تمام شد شب عید و نوای غم آید ، که نم نمک غم عالم به روی هم آید ، صدای قافله ی عشق میرسد بر گوش ، که چند شب دگر آقا محرمت آید..!

جملات مخصوص فرارسیدن ماه محرم

کم کم سیاهی علمت دیده می شود ، آثار خیمه های غمت دیده می شود ، افتاده سینه ام به تپشهای انتظار ، از روی تل دل حرمت دیده میشود..!

متن شروع ماه محرم

ارباب صدای قدمت می آید ، هنگامه ی اوج ماتمت می آید ، ما در تب و تاب غم تو می سوزیم ، 2 شب دیگر محرمت می آید..!

جملات پیشواز ماه محرم

خواستم شکوه کنم ، به دلم بد آمد ، یادم افتاد کسی هست که خواهد آمد ، حتم دارم کلماتش همه باران هستند ، حرفهایش به دل انگیزی قرآن هستند ، عطر هر گل چو مسیح از نفسش می بارد ، چه شبی می شود آن شب که علم بر دارد..!

اس ام اس پیشواز محرم

هردم به گوشم می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله ، یک زن میان محملی اندر غم و تاب و تب است ، این زن صدایش آشناست ، ای وای بر من زینب است..!

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود ، دلها همه آماده ی پرواز شود ، با بوی محرم الحرام تو حسین ، ایام عزا و غصه آغاز شود..!

شال و لباس مشکی ما را بیاورید

حیّ علیَ العـزا که محرّم رسیده است

متن پیشواز ماه محرم

سـلام آقای من!

من جزو آدم بدای روزگارم

همه ی عمرم جاده خاکی بوده و خطا

بـدم ،بد اما…

میخـوام به عـشق شما

از اول محرم، از نـو شروع کنم

ارباب قبولم کن

پیام های پیشواز محرم جدید

اهل عالم، دارد از ره ماه ماتم می‌رسد

هیئتی‌ها، یا علی؛ دارد محرّم می‌رسد

پیام های پیشواز محرم

محرم نزدیک است

خدایا

آرزوی کربلا در سینه داریم

به عشق کربلا

بر تربتش سر می گذاریم

السلام علیک یااباعبدالله الحسین

متن پیشواز محرم

مــردم کتـیبه هـای حـسـینیـّه نـزد کیـسـت؟

«باز این چه شورش است که…عالم» بیاورید

خواهید از خدا که در این شصت روز عمر

در بـیـن روضــه هــا نـکـنــد کـم بـیـاوریـد

 

منبع متن پیشواز محرم https://www.alamto.com/sms/muharram-sms/merry-muharram-texts